Sunday, February 17, 2008

Penampilan Di Radio 24

Penampilan saya dalam radio 24, pada Jumaat 15 Februari jam 10- 12 mlm, sebuah radio berita Bernama bukan sebagai artis. Saya dijemput dalam Bicara Kampus bersama sdr Saifullah. Kami membincangkan secara umum Persatuan Kebangsaan Pelajar Islam Malaysia (PKPIM), masalah pelajar seperti biasiswa, jaringan pelajar, isu kerelevanan gerakan pelajar, PRU 12 yang bakal menjelang dan lain lagi.

Berita 24, sebuah siaran radio berita sangat menarik dan informatif. Radio 24 ini mengisi kegersangan pendengar radio yang muak dengan sumbatan siaran hiburan dan gosip artis. Saya cadangkan supaya kita memberi sokongan kepada radio 24 ini yang boleh dilayari di www.radio24.com.my atau pun di frekuensi 93.9 fm. Radio 24 walaupun masih belum nation- wide, baru sekitar Lembah Kelang sahaja, saya yakin Radio 24 mampu mencuri peminat yang tersendiri.

Sifatnya seperti 'BBC' di UK, saya selesa dengan Radio 24 ini. Terima kasih kepada Dj Yunus Sabri kerana menjadi moderator kami, lain kali jangan serik!;)



No comments: